donderdag 18 september 2014

Swimming Don


Nog heel eventjes..............
dan liggen de nieuwe materialen van 
Marianne Design oktober in de winkel.

Don en Daisy brengen in de maand oktober 5 stempels uit en
 ze zijn (uiteraard:) super leuk!!

Deze stoere zwemmende Don is er 1 van


Don is maar wat trots op zijn eerste plaats!

gebruikte materialen:
Stempel: DDS3347 swimming Don
Papier: PK 9115Artic Winter 
Design folder extra stars
LR0332 Creatable Dolphin (dolfijn, bal en spetters)
Papertape: PT2323 snowstars
Beker: COl1336 Champion (incl tekst)

Voor de overige nieuwe stempels kan je een kijkje hier nemen.

Morgen over 1 week is het zover!!!
2 super gezellige demodagen bij Doe@ding in Spijkenisse.
Ik ben ook van de party:)
Ik ben nog druk bezig met de voorbereidingen, maar dat gaat 
helemaal goed komen.

Allemaal een fijne zonnige dag, 
tot de volgende kaart!

groetjes
Neline

14 opmerkingen:

  1. Wauwwww Neline, wat is dit weer een superkaart zeg!!! Prachtig ingekleurd ook. Jammer dat ik niet naar Doe@ding kan... Ik heb een hondenshow in Maastricht 2 dagen... Wellicht een volgende keer. Jij wel alvast veel plezier! xxx Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart!
    Groetjes en veel plezier de komende dagen in Spijkenisse,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kennelijk wist Don vooruit dat het heerlijk zwemweer zou zijn ipv volop herfst, hahha. Super leuke kaart Neline en ik ben razend benieuwd naar de andere stempeltjes!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaaagh wat ontzettend mooi Neline!!
    Die walvis is echt te gek zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Neline,

    Wat een leuk kaart is dit en wat een lief stempeltje is dit heel leuk voor een kind dat zijn zwemdiplama heeft gehaald !!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart!! Dit is toch wel mijn favoriet. Kan niet wachten tot dat die er is!
    Had gister al gezien dat je bij Doeading bent, kom zaterdag gezellig even langs!
    Een fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hel leuk kaartje met de nieuwe producten van oktober. Ik kreeg vandaag ook mijn pakketje binnen. Nu nog wat meer tijd.... ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje zeg! Heel leuke kaart!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zijn die nieuwe stempels!!! Die andere is ook zo schattig ...Swimming Daisy!
    Prachtige kaart Neline!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke stempel! Gave kaart heb je er mee gemaakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

  11. Wat een onwijs gave kaart ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Neline mijn dikke complimenten! Wat heb je er weer een schitterend kaartje van gemaakt zeg en wat heb je Don mooi ingekleurd!! Ik vind de nieuwe spulletjes van Oktober ook zo leuk. Echt super gedaan :) Ik kijk weer uit naar je volgende kaartje!

    Een fijn weekend.
    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig leuke kaart Neline.
    Ik heb de nieuwe stempels ook al een paar keer voorbij zien komen, ze zijn echt super leuk!! Kan niet wachten tot ze in de hobbywinkel liggen.
    Gezellig dat je a.s. zaterdag ook bij de demodagen van Doe@Ding aanwezig bent. Als het lukt ga ik er samen met een vriendin naartoe! Dus misschien tot dan.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer een superleuke kaart Neline. Leuke malletjes zijn dit weer.
    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen