donderdag 11 september 2014

Creaweekend Rijswijk

Morgen (vrijdag), zaterdag en zondag is het zover!
Creaweekend in Rijswijk.
Een aantal dames van het Marianne Design team zal op het hobbyplein een workshop of demo verzorgen.
Ik ben op vrijdag en zaterdag aanwezig, en neem de workshop voor mijn rekening. 
Anita Corsten zal deze zondag van mij overnemen.


We gaan stempelen!

Schuif bij mij aan om deze leuke kaart te maken!
...en het kost helemaal niets:)

Tot dan!

Allemaal een hele fijne dag vandaag

groetjes
Neline








5 opmerkingen:

  1. Nicely done Neline, very sweet
    hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel succes met je demo/workshop in Rijswijk! Helaas kan ik niet komen, maar wens je alle plezier! xxx Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kaart heb je voor de workshop gemaakt. Succes!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk kaartje! Ik vind de vogel echt te gek en niet te vergeten het mooie papier! Ik hoop dat je twee reuze gezellige dagen hebt gehad op de beurs. Maar dat zal vast wel :) .

    Een fijn weekend.
    Liefs, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk! Met wat voor kleur is het vogeltje gestempeld?

    BeantwoordenVerwijderen