vrijdag 2 juli 2010

Wedding

Vandaag weer een warme dag! Ik vind warm weer heerlijk, maar dit is toch wel heel warm!

Maar goed, we willen zomer......en dat hebben we ook;)

Morgen heb ik weer een super gezellige demo bij de Hobbystunter in Ridderkerk
Ze hebben daar AIRCO......dus we zitten daar binnen helemaal goed!

Ik ga proberen de scorpal de promoten. Ik vind zit zelf een heel handig ding.
Je haalt heel veel leuke patroontjes van internet, en in een handomdraai heb je een leuk tasje oid.

Het volgende doosjes.....uhhhh dingetje heb ik van de blog van Kitty Franken.

Haar blog staat vol met patronen.
Het papier is van magnolia, wat roosjes, kant, een romantisch plaatje, en uiteraard een kaarsje.

Ik ga zo eerst nog de nodige boodschappen doen, en dan weer aan de freubel.
Ik wil nog wat projectjes maken voor morgen.

Allemaal een gezellige dag en tot blogse;)
Neline






20 opmerkingen:

  1. Hoi Neline,

    Inderdaad super warm vandaag he !!!
    Prachtig dat kaarsendoosje, ook je taart van je vorige post is super mooi !!!

    Grtjs Peggy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig en een heel schattig doosje is dit, veel succes met je projectjes nog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is super leuk!
    En het is zeker warm, veel te warm voor me :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk doosje Neline,en veel succes morgen.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk doosje zeg!
    Veel succes morgen, hopelijk wordt het ondanks de warmte toch lekker druk.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend Neline, ik probeer morgen ook langs te komen, ben benieuwd wat voor moois je allemaal hebt gemaakt.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooooi,echt een leuk doosje,sucses morgen...

    groetjes Marieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig doosje. Veel succes morgen, ik weet nog niet of ik het ga redden.

    groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nelline wat een leuk doosje ,ik kom morgen denk ik wel even langs.Ben benieuwd wat je nog meer in petto hebt.Groetjes Miep D.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk euhh....dingetje zeg ;-)
    Ik zal eens vragen aan Jeannette of we ook eens een keer bij de Hobbystunter kunnen gaan hobbyen ;-) Lijkt me heel gezellig!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk dingetje heb je gemaakt. Ik wens je morgen succes bij de Hobbystunter. Het is voor mij een beetje ver uit de buurt.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig doosje/ dingetje, dingendoosje of doosjesdingetjes zeg. Echt lief en brandveilig:) Kost wel een vermogen aan batterijtjes maar dat ken niet skelen hihi.

    Enne warm? Joh...Ben je raar. Ik heb nergens last van..ahum. Kan nog net de toetsen intypen, maar heb me een partij dikke worstvingers van de warmte haha. Ben net een opgeblazen kikker...nou lichtelijk overdreven dan...Nou weet ik waar de dikke kikkerbillen van komen...de warmte haha.

    Een fijn weekend en succes bij de demo.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig doosje Neline,leuk die stempel,mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een ...uhhh leuk dingetje met een dingetje erin.... :-)
    geintje, erg leuk doosje, snoezig om te zien en om te geven, ga zeker even het patroontje opzoeken

    groet
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi,

    Wat is het een sweety!
    Zullen er vandaag wel genoeg scorpalletjes zijn?-))

    zie je straks!

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Neline,
    wat een lief, romantisch doosje zeg! Leuk gedaan zo, met het magnoliapapier.
    Was de demo weer leuk vanmiddag? Ik kon helaas niet komen, want ik zou je projectjes graag in het echie hebben bewonderd.
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuk Neline!
    ziet er erg schattig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je "dingetje" is heel mooi en ziet er geweldig uit.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hartstikke leuk Neline!! Ga ik onthouden voor de kerst. ;-)

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Neline

    Wat een prachtig doosje,heb gekeken op de website van Kitty maar kan het patroontje helaas niet terug vinden

    groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen