vrijdag 4 juni 2010

Magnoliaatje


Alle demokaarten zijn klaar, dus weer heerlijk tijd om een kaartje te maken met mijn favoriete stempeltje, uhh......1 van mijn favo's;)
Ik heb behoorlijk veel stickles gebruikt (zie je op de foto niet zo goed)
Het papier is van Papermania.
Met deze kaart doe ik mee met de create4fun challenge.

Ik kreeg net van de hobbystunter een mailtje, dat het magnoliamagazine vandaag (waarschijnlijk!) gebracht wordt!!!
Heerlijk dit weekend in de tuin lezen!
Morgenmiddag de "kikker"demo. Begint om 13.00 uur...kom allemaal gezellig kikkeren;)

Allemaal alvast een fijn weekend, geniet nog van het warme weer!
groetjes
Neline

14 opmerkingen:

  1. Hoi Neline wat een schattig kaartje!!!!!
    Heel mooi papier is dit hé.
    Ook een fijn weekend en succes met de kikker demo.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze is weer leuk hoor!! Succes morgen met het gekikker ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is ook 1 van mijn favoriete stempeltjes :)
    Maar ik vind er zoveel schattig! hihi..
    Je kaartje is weer prachtig!
    Groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje heb je weer gemaakt.
    Veel plezier morgen bij Jose en nog bedankt voor het antwoord op mijn vraag.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Neline,
    wat een prachtig kaartje! Ze is ook zoooo schattig, dit Tildaprinsesje!
    Veel succes morgen met de kikkerdemo. Ik moet werken, maar ik hoop dat er tijd is om even langs te komen.
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, Neline, wat een schatje weer.
    Veel plezier morgen met de demo.

    Groetjes Jolande.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig is dit lekkere romantische kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Neline,prachtig die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi,

    Die is gaaf he?!
    Vind deze ook bijna de leukste uit de fairyserie-)
    Heeeeeeeeel misschien kom ik nog ff langs wippen morgen, als m`n koffers zijn gepakt-))))))))

    greets Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een lieffie zeg! prachtig en heerlijk romantisch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel schattig kaartje Neline en zo mooi!
    Veel plezier morgen.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, welke is nou niet leuk van Magnolia...?
    Je kan er alleen maar mooie/leuke kaartje mee maken net zoals deze weer!
    Gezellige dag morgen en groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah wat een schattig kaartje!
    Bedankt voor het meedoen met de challenge van Create4fun.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief kaartje weer Neline!!! En hoe was de demo? 'k Ben benieuwd naar je creaties..
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen