vrijdag 22 januari 2010

Tilda gaat een appeltaart bakken...


Hoi Meiden, dit is tie uiteindelijk geworden, het kaartje met distress inkt.
Ik vind de bruintinten zelfs iets te donker, maar goed, toch maar een kaart mee gemaakt. Ik vind het echt wel pittig om met distress te kleuren, vaak oefenen maar;)
Ik heb het recept van appeltaart eerst op aquarelpapier geprint, en daarna de stempel erover heen. De zinnetjes komen niet allemaal precies op de lijntjes, maar dat is niet anders. Vind het ook niet echt storend. Tilda heb ik ingekleurd en daarna met 3d-kit opgeplakt.
Het bedeltje heb ik bij Cute stamps and Cards vandaan.

Ik heb vandaag niet veel verplichtingen, dus ga straks maar weer aan de freubel.
Ik hoop dat de hobbystunter vandaag de nieuwe Magnolia magazine binnen krijgt.
Dit zou eerst gisteren zijn volgens UPS, maar die is niet langs gekomen:(

groetjes,
Neline

15 opmerkingen:

  1. Ohhhh, wat een supergaaf kaartje Neline!! En ik vind dat je hem prachtig gekleurd hebt. Oefening baart kunst hoor!
    Misschien zie ik je vanmiddag nog bij de hobbystunter. ;)
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Neline wat is hij gaaf geworden, Het doosje is bijna af als hij klaar is mail ik wel even een foto. zeg levert upc ook magnolia magazines????? volgens mij een typ foutje en hoort het ups te zijn haha! hopelijk is hij er vanmiddag en kunnen we knutselinspiratie voor het weekend op doen. groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het veranderd hoor Daniëlle, inderdaad een type foutje, ben benieuwd naar je doosje!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Neline,

    Ik vind het een pracht van een kaartje geworden en ik vind het super ingekleurd hoor, daar mag je trots op zijn !!!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Neline, Ik zou willen dat mijn eerste poginggen met distress zo mooi waren geworden als deze is! Ik vind het echt knap en de kaart erg origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Neline wat een super mooi kaartje, echt geweldig! Prachtige details.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Neline,
    ik vind je kaart geweldig mooi geworden en alles past zo mooi bijelkaar.
    Ik vind ook dat je Tilda mooi hebt ingekleurd.
    lieve groetjes van Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Neline,prachtig kaartje weer,zoals altijd,ik heb een award voor jou op mijn blog staan,ik doe dit voor de eerste keer ,en hoop dat het goed is.

    groetjes marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Neline,

    Wat een pracht kaart !!!! Echt super de super is't ie, ik vind het afdrukje prachtig ingekleurd en je papier,lint ed. past gewoon perfect bij elkaar !!!!

    Grtjs Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Neline.
    Ik vind de kaart heel mooi en het inkleuren is ook heel mooi gelukt, super.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Neline,

    Wat is die leuk... die magnoliaatjes zijn echt altijd super ik vind adt hij prachtig is ingekleurd met distress ik ga het volgende week bij iemand proberen.

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Neline ,

    Er staat een verrassing op mijn blog kom je hem ophalen ?

    Wendelien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schat van een kaart Neline. Tot zo hoor. Ik heb er helemaal zin in.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. geweldig wat een mooie kaart!
    groetjes sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart, ik vind er niets mis mee, het ziet er prachtig ingekleurt uit.Erg leuk zo met het recept erbij.

    Gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen