donderdag 14 januari 2010

Label doosje


Hoi allemaal,
Maandag 4 januari heeft Miranda een SOL gegeven bij de club van Tiets, we hebben een "label-doosje" gemaakt. Ik heb die avond meegedaan, alleen.....pfoe..hij is nu pas af!
Drukdrukdruk....
De tekst op de label is van Magnolia, en de swirl is van Marianne Design.
de stempel op het doosje is van Sugar Nellie, de bloemen zijn allemaal gemaakt met de creatables van Marianne Design.

As zaterdag 16 januari geef ik weer een "gezellige"demo bij de hobbystunter in Ridderkerk. Deze keer met de creatables en snoesjes knipvellen.
Voor iedere klant die voor 10 euro aan Marianne Design produkten koopt, is er een goodybag beschikbaar met leuke spulletjes er in.

groetjes.....en misschien tot zaterdag!
Neline

9 opmerkingen:

  1. Hoi Neline.
    Wat een leuk doosje heb je gemaakt.
    Ik ga even kijken of ik de beschrijving nog kan vinden bij Tiets Ik vind hem namelijk erg mooi.De Creatables zijn ook super mooi.Ik heb er ook een paar.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je doosje super geworden! Ik probeer zaterdag even langs te komen, maar ik beloof niets. Ken de Creatables niet, dus ik heb eerst eens gezocht op google en het ziet er heel leuk uit!!! Toch maar ven tijd maken zaterdag...

    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Neline,
    Dat ziet er superleuk uit zeg!! Hij staat bij mij ook op mijn lijstje met 'nog te maken scrapprojecten'...;)
    Wat een mooi papier heb je ervoor gebruikt.

    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooi doosje heb je gemaakt zeg, echt prachtig !!

    Gr, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh, hij is heel mooi geworden Neline!! Heel mooi papier heb je gebruikt. De bloemen van de creatables heb ik vorige week gekocht en ik vind ze super!!

    Gezellig weekend en groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Neline,
    Wat is hij prachtig!
    kom morgen denk ik wel even langs bij de hobbystunter.
    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Neline,

    Wat ziet het doosje er schitterend uit, en een erg leuke stempel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Neline, er staat wat op mijn blog voor jou!!

    Gr. Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt schitterend! Ik ben er helemaal weg van! En wat blijft die stempel toch leuk, sommige vervelen nooit!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen