zaterdag 21 november 2009

Magnolia


Weer een kaart met een magnoliaatje gemaakt. Deze keer met bruintinten gewerkt...eigenlijk super leuk om te doen, weer eens wat anders dan de standaard groen en rood.
Tilda heb ik met de copics ingekleurd, ben er niet helemaal tevreden over..maar oefening baart kunst...toch? De sneeuwvlokken heb ik gemaakt met de nestabilities en de bovenste sneeuwvlok is met de nieuwe martha stewart pons/stempel.
Dit is nieuwe pons en daarin zitten 3 stempeltjes. Verder is de naaimachine alweer voor de dag gehaald en de randen zijn geïnkt met distress inkt en met de distresser "oud" gemaakt.
Allemaal een fijne dag verder, ik heb vanmiddag een gezellige demo bij de Hobbystunter in Ridderkerk.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het een superlief kaartje geworden Neline ;)! Ik vind het ook leuk om andere kleurtjes te gebruiken dan het geijkte rood/groen.

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer 'n hele mooie geworden Neline!
    En ik hoop dat je 'n leuke demo hebt gehad.

    Gr. Agnes

    BeantwoordenVerwijderen